3 Ocak 2014 Cuma

PAPULEX KREM

bu kremi katıldığım fuarlarda bir sürü testerını vermişlerdi ama deneme fırsatım olmamıştı bu ara oldu ve hemen yazmak istedim :) akneli yani sivilceli yağlı ciltler için mükemmel bir krem; yağsız asla cildiniz parlamıyor sürdükten sonra mat bir cilde sahip oluyorsunuz üzerine makyaj rahatlıkla yapabilirsiniz hatta makyaj bazı olarak dahi kullanabilirsiniz. içinde içerdiği maddelerle aynı zamanda yeni sivilce oluşmasını önlüyor cildi düzeltiyor güzelleştiriyor bu kremi 10 gündür kullanıyorum ve 10 gündür bir tek sivilcem çıkmadı. bence içten antibiyotik ve dıştan sivilce tedavilerinde ilaçlarla kullanılabilecek ideal bir nemlendirici .sorunlu ciltlere tavsiye ediyorum . akneli ciltler için nemlendirici olarak notum 5 üzerinden 5, la rocha posay ürünleriyle yarışır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder