29 Ocak 2014 Çarşamba

ALEXANDRİTE LAZER VE DİOD LAZER FARKI VE İĞNELİ EPİLASYON

lazerle ilk tanışmam 5 sene önce başladı ilk 2 sene alexandrite , sonraki 3 sene diod a girdim. ben başladığımda heryerde yoktu ilk önce izmirde şifa hastanesinde sonra alsancakta medislimde alexandrite a devam ettim . önce alexandrite hakkındaki bildiklerimi paylaşıyorum ;
        alexandrite  lazer bütün sert kalın siyah renk tüylerinizi yokeder aması var onuda anlatayım .önce seansa girersiniz size 2 ay sonraya gün verirler bir bakarsınız tüm tüyleriniz dökülmüş bir daha hiç çıkmıcak sanırsınız ama zaman geçtikçe o 2 ayda çıkmayan tüyler 4-5 ayda ince tüyler olarak geri döner .2 sene alexandrite lazere girerek şunu öğrendim tüyler asla bitmez o kalın tüyler yok olur doğru ama yerine incelmiş olarak yeni ince tüyler gelir ve siz bu ince tüylere gıcık olup jilet vurdugunuz an bütün o ince tüyler sertleşir ve hiç alexandrite başlamamış gibi ilk halinize geri dönersiniz. alexandrite büyük harfle yazıyorum ASLA İNCE TÜYLERE ETKİLİ DEĞİLDİR.bıyık çene göbek gibi ince tüylerinizin olduğu yerlere asla alexandrite yaptırmayın paranızı çöpe atmakla eşdeğerdir .20 kere alexandrite girdim tüylerim bitmeyince ince ince çıkınca baktım işe yaramıyor bu sefer bodrumda bir başka lazer salonunda soprano diod lazere geçtim .soprano diod hakkında şunu söyleyebilirim bütün sert tüyleri bitirdi alexandritın işe yaramadığı bir çok bölgede tüylerim azaldı ama ince tüylere oda etki etmedi zayıf tüyler malesef kaldı .ama alexandrite ve soprano diod hangisi derseniz kesinlikle soprano diod u seçin yüzde 80 tüylerinizden kurtulabilirsiniz ben kurtuldum . geri kalan ince tüylerede iğneli epilasyona başladım onlardanda o şekilde kurtuldum .size tavsiyem eğer bir lazere başlıcaksınız sert tüyleriniz için soprano diod tercih edin zayıf tüyler kalınca sopranoyu bırakıp iğneli epilasyona başlayıp vakit kaybetmeden en kısa sürede tüylerinizden kurtulun...ince tüyler kaldı sopranoya devam edeyim kurtulayım diye boşuna vakit öldürmeyin çünkü ince zayıf tüyleri yok edebilen tek şey iğneli epilasyon.ben alsancakda madam janine de iğneli epilasyona gittim ve çok memnunum 1 kerede hangi bölgeme yaptırdıysam o tüyler bir daha geri çıkmadı .sadece 1 kere de kalan tüylerden kurtuldum.sadece çene bölgesi ve genital bölge iğneli epilasyonda 1 değil daha fazla seans sürebiliyor bununda nedeni hormonal bölgeler değişime daha açık bölgeler olduğunu düşünüyorum. ama kol bacak el gibi bölgeler eğer tüyleriniz hiç alınmadıysa 1 kerede sonuç alınıyor. göbek yüz çene gibi için hiç diod lazere bulaşmadan direkt iğneli epilasyona başlamanızı tavsiye ediyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder