27 Ocak 2014 Pazartesi

Lancome Genifique Youth Activating Cream



işte benim yüz kremim :)son 2 senedir bu kremi kullanıyorum ve memnunum .30 yaş ve üstü için tavsiye ediliyor ilk minik kırışıklıklar gözükmeye başladığı an bu kremi kullanmaya başlayabilirsiniz . yüzünüze ilk sürdüğünüz an bir pembelik bir renk veriyor cilt tazelenmiş gibi görünüyor.benim cildim karma dolayısıyla 3 saat sonra hafif parlama yapabiliyor ama estee lauderin kremlerinin yaptığı parlamanın yarısı kadar o yüzden bu kremi tercih ediyorum :)sürekli kullanımda cildin güzelleştiğini farkediyorsunuz cildi toparlıyor ilk sürdüğünüz an kırışıklıkları dolduruyor ve minik kırışıklıklarınızı farketmiyorsunuz buda başka bir artısı.cildi onarıp yeni kırışıklıklara karşı hazırlaması onu tercih etmemin başka bir nedeni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder