27 Ocak 2014 Pazartesi

EN IYI MORLUK KREMI AURIDERM XO CREAM

Küçük bir operasyon geçirdim göz altımda ve belimin kenarlarında morluklar kaldı . 1 hafta ematonil jel 4 gün hirudoit jel kullandım morluklarım geçmedi sonra bu kremi aldım ve sadece 1 günde morluklarım hafifledi 2. Gün yarısı gitti şu an sadece benek halinde kaldı çok hafif.bu kremin özelliği  özellikle estetik operasyonlarda  oluşan morlukların giderilmesinde çok etkili içeriğindede öyle yazıyor . Benim belimden liposaction ile çok az yağ alınmıştı başka yere nakledilmek için bu krem baya işe yaradı özellikle liposaction morlukları için bu kremi tavsiye ederim . 2 çeşidi var 30 ml yüz için 61 tl 50 ml vücut için 71 tl diğer kremlere göre fiyatı baya yüksek ama kimse gözünde bir morlukla sokağa çıkmamaya 2 hafta dayanamaz o yüzden mecbur alınması gereken bir ürün.hayatım boyunca kendimde eczacı olduğum için gördüğüm en iyi morluk kremi 5 üzerinden kesinlikle 5 tam puan yani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder