28 Ocak 2014 Salı

CLINIQUE EVEN BETTER LEKE KREMİ İYİ Mİ ?

clinique iyi bir markadır diye güvenmiş güneş lekelerim için bu kremi almıştım 3 sene önce :) dokusu yoğun ve yağlı 20 faktör güneş koruması olduğu için olsa gerek.kokusunu sevmedim çok fabrikasyon yapıştırıcı gibi bir kokusu var . sonuç lekelerimi açtı mı hayır 1 ay kullandım insan 1 ayda olsa biraz hafiflemiş olmasını bekliyor ama yok hiç bir değişiklik yapmadı. tek yaptığı yüzümü parlatmak aynı eczanede 6 tl ye satılan expigment gibi sadece yüzü parlatıyor leke açıcı özelliği çok zayıf . zaten 1 aydan sonra kullanmadım 4-5 ay sonrada bozuldu kremin kullanım süresi kısa sanırım beyazdan sarıya dönmüştü rengi çöpe attım.bu konuda hala skintech blending bleaching kremi tek geçerim bunlar sadece boşa zaman kaybı. ben aldım siz almayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder