29 Ocak 2014 Çarşamba

MİDEYE DOKUNMAYAN AĞRI KESİCİ

hep kozmetik ürünleri anlatıp monotonlaşmak istemiyorum arada böle sağlıkla ilgili bilgileride  paylaşmak istiyorum.hem eczacı olduğum hemde midem çok hassas olduğu için bir çok ağrı kesiciyi kullanmak benim için zulum demektir özellikle paracetamol içeren herşey beni allak bullak eder.bu yüzden içinde ibuprofen bulunan ağrı kesicileri kullanıyorum favorim suprafen 400 tek geçerim mideme tek bir zararı olmadan gönül rahatlığıyla kullanıyorum senelerden beri. bunun dışında nurofen 200 mg ,artril ,brufen ,advil yada suprafenin diğer dozlarını kullanabilirsiniz bunların hepsi ibuprofen içeriyor ve midenize asla rahatsızlık vermez. eğer grip olduysanız o zmn da nurofen cold and flu yada dolorin cold tercih edebilirsiniz bunların içindede ibuprofen olduğu için midenize dokunmadan bu ilaçları kullanarak grip ve nezleden kurtulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder