16 Ocak 2014 Perşembe

EN İYİ LEKE GİDERİCİ KREM ; skintech blending bleaching cream


bu  kremle tanışmam çok ilginç bir şekilde oldu burnumda bir sivilce çıkmıştı ve estetik doktorum onu temizleyip dikti sonra burnumun ucunda kahverengi bir leke olarak kaldı sonra napıcam derken klinikte satışı olan bir krem olan bu kremle tanıştırdı beni .kremi aldıktan sonra önce inanmıyordum fakat 2 hafta içinde aklıma geldikçe sürdüm ve kahverengi leke kayboldu. ikinci denememde yolda yürürken demir girdi bacağıma yara iyileşti ama kocaman ince kahverengi bir çizgi olarak kaldı 2 sene boyunca hiçbir şey sürmedim oda geçmedi benimle kaldı sonra dedim bu krem daha önce işe yaramıştı tekrar deniyim dedim ve 2 hafta içinde 2 senedir duran kahverengi çizgi tamamen yok oldu.hayatım boyunca denediğim kısa sürede sonuç veren tek krem en iyisi kesinlikle daha iyisi yok .tek kötü yanı ya estetik doktorları kliniklerde satıyor yada yurtdışında 35-40 pound arası bir fiyata satıldığını gördüm getirtmeniz gerekiyor. bunun dışında kullandığım ama sonuç alamadığım kremleride belirtmek istiyorum ki sizde alıp paranız boşuna gitmesin.

1-expigment krem:defalarca denedim hiçbirişe yaramıyor sadece cildi biraz parlatıyor.
 2-pigmentolin krem fiyatı baya yüksek 137 tl ama 1 aydır kullanan babamdaki güneş lekelerine etkisi olmadı
3-fade out cream : jel olanını kullandım sonuç sıfır .
4-dervita krem: henüz 1 hafta oldu alalı o yüzden bunu sonra özel olarak anlatıcam
5-clinique even beter cream : asla almayın boşu boşuna 1 ayda tek bir lekeyi açmadı . ben kremini kullanmıştım ....daha etkili eczanede satılan ilaçlardan almanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder