3 Ocak 2014 Cuma

ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CREAM

işte benim göz altı kremim :)tam 7 senedir bu kremi kullanıyorum ondan önce clinique all about eyes kullanıyordum baktım biraz minik kırışıklılar oluşmaya başladı o günden beri eskiden oluşmuş kırışıklıkları tamir edici özelliğinden dolayı bu kremden vazgeçmedim . olumsuz yanı gözaltı morluklarını yoketmiyor bunu belirtmek istiyorum çünkü ürün reklamında yokettiği yazıyor. bu kremi tercih etmemin bir nedeni daha var oda sürdüğünüz an yağlı bir his bırakmıyor .çünkü ben gözaltı kapatıcısı uyguladıktan sonra altına sürdüğüm kremin yağlı olmasında dolayı kapatıcının vıcık vıcık durmasından üzerine göz kalemi sürdüğümde o kalemin akmasından hoşlanmıyorum . şu ana kadar 3 gözaltı kreminin yağsız olduğunu sürüldüğü an kaybolduğunu farkettim biri bu ürün ; diğerleri clinique all about eyes ve loreal gençlik şifresi gözaltı kremi:) bu 3 ünün üzerine çok rahat göz makyajı yapabilirsiniz asla akmaz, gözaltı kapatıcısını vıcık vıcık yapmaz:) en son estetik doktorumu ziyaretimde göz kenarlarımın kırışıklıklarını ilerleyebilceğini duyduktan sonra la prarie e geçmeye karar verdim yaş ilerledikçe kremlerde değişiyor malum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder