28 Ocak 2014 Salı

LOREAL ELSEVE EXTRAORDINARY OIL SAÇ BAKIM YAĞI





daha önce john frida saç bakım yağını kullanıyordum türkiyede satış fiyatı 38 tl iken londrada 18 tlye satılan o minik şişeyi :)çokta seviyodum ama birde bunu deniyim dedim.1 senedir bunu kullanıyorum çokta memnunum ilk olarak kokusu çok güzel saçım mis gibi kokuyor birde saçlarımı yumuşacık yapıyor asla yağlı bir his bırakmıyor .2 çeşidi var normal saçlar için olanı ve boyalı saçlı için olanı. ben boyalı saçlar için olanını kullanıyorum boyanın daha uzun dayanmasını sağlıyor ayrıca saçımı çok güzel parlatıyor.şişesinin john fridaya göre daha büyük olması artısı 1 senedir hala bitmedi öle düşünün.saç maskesi olarakta banyodan 30 dk önce sürüp sonra banyoya girip o şekildede kullanabilirsiniz içeriği tamamen çiçekler ve bitkilerden oluşuyo ayrıca doğal tavsiye ederm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder