29 Ocak 2014 Çarşamba

ABDEST BOZMAYAN OJE


namaz kılan bayanların oje kullanamaması kdr can sıkıcı bir durum olamaz . yada oje sürersiniz saatler boyunca o ojeyi çıkarmak için uğraşırsınız kenarında minnacık kalsa bile o abdeste engel olur ve o ojeyi sürmek ve çıkarmak saatler sürer. oje sürmezsiniz bakımsız kadın olursunuz tırnakları ne kadar bakımsız derler . sonunda araştırdım ve inglot serisinin Inglot O2M Breathable Nail Enamel serisinin abdeste mani olmadığını öğrendim bu gruptaki ojeler hava ve oksijen aynı zamanda suyu geçiriyor göze takılan lensteki bir polimerden yapılıyor dünyada abdest bozmayan oje olarak satılıyor. eskiden park bravoların içinde inglot satılırdı türkiyede ama malesef  2 senedir satılmıyor ve türkiyede bu ojelere ulaşmak çok zor sadece bir site elde kalan çok satılmayan bir kaç rengini satıyor sitenin adı misspera google a yazıp ulaşıp bakabilirsiniz ama unutmayın inglot ürün çeşidi oldukça fazla olan bir marka mutlaka ojenin oksijen breathable serisinden üzerinde O2M yazmasına dikkat edin . ben ilk önce o siteden almıştım daha sonra ebaydan polonyadan internet sayfasında beğendiğim renklerini sipariş ettim en sonda londradan kendi mağazası kaldıki orda bile tek mağazası var ordan kış için 2 rengini aldım londrada en son aldığımda tanesi 33 tl ydi.yaklaşık 10 rengi fln var bende hepsinin resimlerini yakında çekip buradan paylaşıcam...çünkü kendi web sayfasında durduğu gibi durmuyor renkleri malesef. piyasadaki ojelerden en büyük farkı parlak olmamaları daha mat yani ojeler tırnağınızda öle channelin diorun yada flormarın ojeleri gibi parlamıyor.ama herşeye rağmen günde 5 vakit namaz kılan kadınlar için bu bir mucize ürün ojeli tırnaklarla namaz kılabilmek çok büyük lütuf benim gibi güzelliğe aşırı düşkün biriyseniz. bu markanın dışında tuesday in love diye bir marka ojeninde abdest bozmadığını arkadaşımdan duydum ama ona nasıl ulaşabileceğimiz konusunda bir fikrim yok sanırım kanadada üretilen bir markaydı . şimdi altta bu konuyla ilgili kafasında soru işareti olanlar için aşağıda gazete haberleri ve profösör yorumlarını paylaşıcam tıklayarak okuyabilirsiniz ve kendi kararınızı verebilirsiniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder