30 Ocak 2014 Perşembe

EN İYİ YAKAN BRONZLAŞTIRAN GÜNEŞ KREMİ HAWAIIN TROPIC



hawaiian tropiclere bir sayfa ayırmamak aklımın ucundan dahi geçmedi çünkü senelerdir hangi ülkede olursam olayım her eczanede her dükkanda bu yağı bulana kadar dolaşıyorum  ya da gideceğim ülkede olmama ihtimali var ise türkiyeden götürüyorum:) herkes bronzlaşmayı sever en iyisi hangisi kesinlikle tek bir cevap veriyorum bir 2.cisi dahi yok hawaiin tropic. eczanemde senelerdir bir çok güneş yağı satıyorum hatta bir bacağıma nivea bir bacağıma hawaiin tropic koluma ambre solaire sürüp en hızlı hangisi yakıyor diye denemişliğim dahi vardır . 1 saat sonunda hawaiin tropic hepsinin 2-3 katı kadar hızlı yakmış daha koyu bir ten olmuştur. hawaiin tropic 0 faktör üzerinde deep yazan en hızlı yakar ,senelerdir 1 numarada olan herkesin aldığı odur .banyoda suda bile dayanıklıdır kolay kolay çıkmaz yoğun kıvamlıdır. birde hawaiin tropic 2 numara mavi intense olanı var oda iyi yakar ama kırmızıdan farklı suda çıkmaması water resıstant olması. o kadar dayanıklı ki banyoda bile ben çıkaramıyorum onu o yüzden tercihim her zaman kırmızı yani deep olan olmuştur.hawaiin tropiclerin diğer numaralarıda var fakat ben en çok yakanları anlatmak istedim çünkü herkes yazın bronzlaşmak istiyor . birde hawaiin tropic içinde nemlendirici olduğu için soyulma ya olmuyor yada çok az olup geçiyor ve en önemlisi bir kere yandıysam en az 4-5 ay hawaiin tropic bronzluğu geçmiyor. yani en uzun süren bronzlukda bu güneş yağında.çikolata gibi yakıyor ten renginiz muhteşem oluyor . bazı insanlar hızlı yanmak için johnson baby yada diğer bebek yağlarını kullanıyorlar ama bunlar siyah çingene rengi gibi kara yakıyor hiç çekici bir renk olmuyor önemli olan çikolata gibi yanmak maldivler reklamlarındaki kadınlar gibi egzotik bir ten rengine kavuşmak :)başka bir güneş yağı firmasında çalışan bir arkadaşım vardı bir gün toplantıya gitmişti kendi toplantılarında yağlar hakkında ne konusulduğunu sormuştum .oda bana rakip olmalarına karşın en iyi hawaiin tropic lerin yaktığını ondan sonra kendi yağlarının yaktığını söylemişti .tekrar alırmıyım sonsuza kadar alıcam diyerek başka bir ürüne geçiyorum :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder