27 Aralık 2013 Cuma

IPAD AIR

çok fazla yazı yazmayı sevmiyorum sabırsız yapımdan olsa gerek :) sizinle sadece yakaladığım küçük ayrıntıları paylaşıcam uzatmadan kısa ve net :) Ipad aır londra dan aldım türkiye ile arasında fiyat farkı olarak 150 tl fark var londrada daha ucuz  apple nin uk sayfasına girip fiyatları inceleyebilirsiniz tax free olarak geri alabilceğiniz tutar sitedekinden daha az bunu dikkate alın .yüzde 9- 10 arası bir parayı size tax free olarak iade ediyorlar yani %20 değil . ipad air ın  case i yani kabı önceki aynı boyuttaki ıpadlerle olmuyor mutlaka ipad air e uygun yeni bir kap almalısınız çünkü daha ince ve ekranı daha geniş olduğu için kayıyor.alayım eskisinin kabına koyarım diyorsanız olmaz çünkü çok konforsuz oluyor bizzat denedim ve yeni kap aldım :)londrada orıgınal apple storelarda kap yani  kılıf yaklaşık 200 tl o yüzden türkiyeden almanızı tavsiye ederim:)bu arada ben ipadı londrada harrods tan aldım apple store ile fiyatı aynı değişmiyor.türkiyede jelatin kaplattım 25 tl ekran çizilmesin diye 40 tl ye yere düşünce kırılmasın diye kapladıkları başka bir jelatin var ama onun kalın olcağını düşündüğüm için bunu tercih ettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder