27 Aralık 2013 Cuma

CONTRACTUBEX JEL

Contractubex jeli ilk burnumda küçük bir yara oluşmuştu doktorum ona dikiş attıktan sonra bir çöküntü olmuştu onun için vermişti. 2 hafta içinde çöküntü kayboldu yeni deri oluştu çok şaşırmıştım. sonra eczaneme gelen tüm dikiş atılan hastaların reçetesinde bu ilacın oldugunu gördüm doktorlar estetik , ameliyat ve dikişlerden sonra belli bir süre bu ilacın kullanılmasını  tavsiye ediyorlar çünkü ileride kalabilcek tüm izleri yokediyor . bu hafta yüzümde 4 tane kırmızı sivilce izi vardı onlara uyguladım 3 gün içinde pembeleşmeye renkleri soluklaşmaya başladı şaşırdım 1 aydır renkleri hiç değişmemişti oysa.böyle devam ederse onlarda yok olucak .yanlız kremin tek bir olumsuz yönü var sürdüğünüz yeri 2 gün sonra çok kaşınıyor oda yeni deri oluşurken hücrelerin harekete geçmesinin kaşınması olarak düşünüyorum yani kaşımadan durmanız şart .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder